ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Opiekun

Miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczytnie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczytnie

Data udostępnienia: 2022-01-11

Ogłoszono dnia: 2022-01-11

Termin składania dokumentów: 2022-01-24 11:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2022

Zlecający: Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Szczytnie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. co najmniej trzy miesięczne doświadczenie , na którym miał bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi;
  4. wykształcenie średnie
  5. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. nieposzlakowana opinia;
  2. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych oraz rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy;
  3.  samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność;
  4.  umiejętność pracy w zespole;
  5.  umiejętność organizacji pracy własnej

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. pełnienie opieki nad uczestnikami z programu „ ZA ŻYCIEM” za  Ośrodka podczas transportu, pełnienie dyżurów w szatni- pomoc uczestnikom Ośrodka w rozbieraniu i ubieraniu  się oraz rozprowadzaniu do poszczególnych sal;
  2. pełnienie funkcji wychowawczej poprzez organizację zajęć i czynności np.:
(wyprowadzanie osób niepełnosprawnych na spacer lub na ławki; wspólne sprzątanie posesji w ramach treningu)
  1. obserwacja uczestników  w zakresie ich upodobań, zainteresowań, przyzwyczajeń itp.;
  2. współorganizowanie zabaw tanecznych, konkursów, imprez np. z okazji różnych Świąt;
  3. współorganizowanie wycieczek;
  4. podnoszenie kwalifikacji z zakresu opieki, terapii;
  5. pomoc uczestnikom w załatwianiu spraw socjalnych (robienie zakupów, wyjście z uczestnikami do lekarza, wykupienie leków, pomoc w dojściu na obiad, a w szczególnych przypadkach pomoc w karmieniu uczestników);
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

 
1.      podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2.      list motywacyjny,
3.      życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
4.      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5.  kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe i umiejętności,
6.     dokument potwierdzający co najmniej trzy miesięczne doświadczenie , na którym miał bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi
7.      kopie świadectw pracy,
8.      oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
9.      referencje dotychczasowych pracodawców, jeśli kandydat takie posiada,
10.      oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
11. oświadczenia o obywatelstwie państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
12.  podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i Rozporządzenia I Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 s. 1).
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-01-24 11:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem “nabór na stanowisko opiekun/” można składać w terminie do 24.01.2022r. do godz. 11.00 osobiście w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Szczytnie ul. Wielbarska 4,12-100 Szczytno, pokój nr.200, ,,Kadry Księgowość”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny zawierać podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i Rozporządzenia I Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 s. 1). oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
c. Miejsce:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczytnie, ul. Wielbarska 4, 12-100 Szczytno, pokój nr.200, ,,Kadry Księgowość”.

VII. Informacje dodatkowe:

 
1. W ofercie należy podać dane kontaktowe- adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
2. Oferty, które wpłyną do Środowiskowego Domu Samopomocy w Szczytnie po upływie wymaganego terminu nie będą rozpatrywane.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Szczytnie.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
 5. Oferty kandydatów, którzy nie spełnili wymogów formalnych zostaną protokolarnie zwrócone kandydatom.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Bałazy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-11 14:44:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-11 14:45:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-07 14:17:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1857 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony